Veel gestelde vragen.

Bestellen:

- Ik ben iets vergeten te bestellen, kan dit nog toegevoegd worden?

Als het pakketje nog niet verzonden is, kan dit zeker. Neem gerust contact op, zodat u niet 2x de verzendkosten betaald.

-  Krijg ik een bevestiging mail na een bestelling?

Ja, u krijgt een bevestiging mail.

- Is er een minimaal bestelbedrag?

Nee, die is er niet.

Verzending:

- Hoelang duurt het voordat mijn bestelling verzonden wordt?

Dit is tussen de 1-3 dagen mits het geen costum made is, dan wordt er een termijn afgesproken met de klant.

- Wat zijn de verzendkosten?

De verzendkosten zijn voor een brievenbuspakketje 4,- en voor een pakket 6,75. Beide is met track en trace zodat u en ik de bestelling goed kunnen volgen.

- Waarom zijn de verzendkosten zo hoog, als ik maar 1 ding nodig heb?

Er raken best vaak pakketjes kwijt of het komt veel later aan, doordat ik met track en trace verzend kunnen we beide de bestelling volgen en bekijken wat er eventueel fout gaat.

- Met welk verzendbedrijf verzend u?

Postnl. Een enkele keer zal het DHL zijn. Heeft u voorkeur? Zet het er gerust bij.

- Kan ik mijn bestelling naar een ander adres laten versturen?

Dit kan zeker, vermeld dit wel duidelijk bij het bestellen.

- Kan ik mijn bestelling ophalen?

Ja, dit kan. Wel in overleg over de datum en het tijdstip waarneer u het komt ophalen.

- Bezorgen jullie ook?

Bloemstukken kunnen bezorgd worden binnen een straal van 10km vanuit Assen. Wenst u dit? Ik bespreek graag uw wens in een bericht. Voor de bezorging worden wel bezorgkosten gerekend. 

- Waarom versturen jullie geen bloemstukken?

Een bloemstuk raakt snel beschadigd of gaat zelfs kapot in een pakket. Dit risico wil ik niet lopen en ik wil de klant niet teleurstellen met een misgelopen bloemstuk.

Retouren:

- Ik wil graag mijn pakket retourneren, kan dit?

Dit kan natuurlijk. Binnen 14 dagen kunt u het terugsturen. De verzendkosten voor het terug sturen zijn wel voor de klant. Verstuur het goed ingepakt ( in de originele verpakking) terug naar het adres dat op de site staat. Graag ontvang ik een bericht vooraf dat er een pakket aankomt en waarom het retour gestuurd is.

De comstum made, zoals bloemstukken en lakzegels kunnen niet geretourneerd worden. 

- Krijg ik mijn geld terug als het pakket goed aangekomen is bij Bloem en Hobby?

Ja, u krijgt mits alles nog heel is en voldoet het geld - de verzendkosten terug gestort op uw rekening.

- Ik wil het terug brengen, kan dit ook?

Ja, dit kan zeker. Graag wel een bericht vooraf waarin we een datum plus tijd kunnen afspreken.

- Wanneer wordt mijn retour niet geaccepteerd?

Als het product stuk of beschadigd is. 
Bij de verzorging producten kunt u het alleen in zn geheel retourneren in ongeopende verpakking, dit ivm hygiene. 
Lakzegels en bloemstukken kunnen niet worden geretourneerd.
Als het product later dan 14 dagen na ontvangst binnen is.

Contact:

- Ik heb een vraag over mijn bestelling of een product , hoe kan ik contact zoeken?

Via het kopje contact kunt u mailen. Via de facebook pagina of instagram van Bloem en Hobby kunt u ook de vraag stellen.

- Ik zoek sponsors voor een goed doel, doet u hieraan?

U mag alijd een berichtjes sturen. Ik kan helaas niet alles steunen maar ik kan altijd even meekijken.

Overige vragen:

- Hoe kan ik betalen?

U kunt voorafovermaken of met Ideal betalen. 

- Kan ik korting krijgen?

Via de social media van Bloem en Hobby zijn er af en toe kortingscodes of is er een leuke actie. Verder staan alle prijzen vast, ook die van verzending.

- Ik heb een leuk idee voor een bloemstuk of een lakzegel maar ik weet niet of ik dat kan bestellen.

Stuur gerust een berichtje! Ik kijk graag met je mee. 

- Mijn vraag staat er niet tussen.

U  mag altijd een bericht sturen, dan kijk ik met u mee.

 

 

 

 

 

  • Schild

Winkelwagen

Geen artikelen in winkelwagen.
© 2018 - 2020 Bloem en Hobby | sitemap | rss | webwinkel beginnen - powered by Mijnwebwinkel